LOGIN
REGISTRACIJA
Zaboravili ste lozinku?
Uspjeh na visokim petama 

Brojne poduzetnice podijelile svoja iskustva sa studentima EFZG-a

Lana Jurčević, Vedrana Likan, Mirna Matković, Klaudija Kelemović, Matea Detelić i brojne druge uspješne poduzetnice ekskluzivno su iznijele svoje uspjehe i izazove studentima Ekonomskog fakulteta.

Lana Jurčević, Vedrana Likan, Mirna Matković, Klaudija Kelemović, Matea Detelić i brojne druge uspješne poduzetnice ekskluzivno su iznijele svoje uspjehe i izazove studentima Ekonomskog fakulteta.

U petak, 26. travnja 2024. godine, na Ekonomskom fakultetu u Zagrebu održano je jubilarno, peto izdanje projekta Poduzetnička akademija u organizaciji Hrvatske akademske zajednice Ekonomskog fakulteta. Tema ovogodišnje konferencije bila je Uspjeh na visokim petama, stavljajući fokus na uspješne i svestrane poduzetnice. Lana Jurčević, Vedrana Likan, Mirna Matković, Klaudija Kelemović, Matea Detelić i brojne druge uspješne poduzetnice ekskluzivno su iznijele svoje uspjehe i izazove studentima Ekonomskog fakulteta.

Konferenciju su otvorile voditeljica projekta Lara Krilić te nacionalna dopredsjednica Hrvatske akademske zajednice Ivana Kos.

Ponosne smo i sretne što smo uspjele okupiti toliko uspješnih žena na jednom mjestu te nam je drago da postoji interes za ovakve teme.” – istaknule su.


Prvim predavanjem, Brendiranje 101, poduzetnica Petra Puntarić objasnila je prisutnima važnost osobnog brendiranja kojim se dolazi do ciljane publike.

Brend je osjećaj i iskustvo koje utječe na percepciju drugih o tebi.” – izjavila je Petra.


Potom je uslijedilo drugo predavanje znakovitog naziva Mama CEO. Gošća predavanja, pjevačica te osnivačica brenda La PIEL, Lana Jurčević, pričala je o svojim poslovnim obvezama i uspjesima te kako su se oni mijenjali otkako je u Lanin svijet došla prinova. Istaknula je da je već od djetinjstva imala poduzetničke ideje, a da se dolaskom djeteta u njezin život lista prioriteta promijenila.
 

Budite spontani te pronađite svoju strast.” – savjetovala je Lana svim prisutnima.


U prvoj panel raspravi, Samo hobi?, gostovale su fitness-instruktorica Matea Detelić te beauty influencerica Klaudija Kelemović. Publika je mogla primijetiti neke sličnosti i razlike njihovih početaka, a saznali su i s kakvim su se problemima susretale. Otkrile su kako su se odlučile za stepenicu više u poduzetničkoj karijeri te su onima, koji se predomišljaju oko toga, udijelile korisne savjete.
 

„Na novu priliku ne treba oklijevati, svatko treba pronaći svoj izvor motivacije.” – naglašava Matea.

 

„Nikada se ne treba bojati neuspjeha te je dobro posavjetovati se s kolegama iz iste industrije.” – savjetuje Klaudija.


FOTO: Matea Detelić i Klaudija Kelemović u panel raspravi „Samo hobi?”

Nakon pauze uslijedio je i drugi panel, Stani na pete, gdje su Danijela Princi Grgat, predsjednica Hrvatskog instituta za financijsko edukaciju, Ana Vrbošić, potpredsjednica Hrvatskog instituta za financijsku edukaciju te Vedrana Likan, direktorica Colliersa, dale svoju viziju na temu isticanja u kompetitivnoj industriji. Prisjetile su se svojih početaka te podvukle paralelu između stanja na tržištu prije i sada.
 

„Neuspjeh je sastavni dio uspjeha, reputacija se u karijeri gradi godinama.” – složile su se.


Predavanjem Inovacija pandemije, Mirna Matković, osnivačica digitalne zajednice Ženski recenziRaj, ispričala je prisutnima svoju priču. Pokazala je kako svaki trenutak može biti idealna prilika za stvaranje nečeg novog i posve drugačijeg te potaknula mlade da misle na sebe i svoje mentalno zdravlje.
 

„Ako imate ideju, napravite sve da ju realizirate, ali na tom putu nemojte zaboraviti sebe!” – istaknula je Mirna.


FOTO: Mirna Matković, predavanje Inovacija pandemije


Psihologija uspjeha je bilo ime posljednje panel rasprave na kojoj su stručnjakinje Ivana Radić, osnivačica Present communications d.o.o. te Sara Peranić, savjetodavna terapeutkinja, pričale o mindsetu poduzetnica te važnosti samopouzdanja u karijernom napredovanju. Nakon toga uslijedilo je i samo zatvaranje konferencije.
 

„Nemojte se uspoređivati s drugima, usporedite se sa sobom prije godinu, dvije, tri… Nije važno samo imati ideju, trebamo imati i cilj te plan kako ćemo doći do njega.” – složile su se.

 
Hrvatskoj akademskoj zajednici nakon uspješno održanog projekta ne preostaje puno vremena za odmor jer već u svibnju udruga organizira još jednu hvalevrijednu konferenciju, naziva Marketing enigma.
FOTO: HRVATSKA AKADEMSKA ZAJEDNICA EKONOMSKOG FAKULTETA